czwartek, 28 listopada 2013

Klub malucha – rozwiązanie dla zapracowanych rodziców.

Połączenie roli mamy kilkuletniego dziecka i pracy na pełnym etacie to niełatwa sprawa – często nie ma możliwości, by zostawić dzieciaka u dziadków czy cioci i koniecznym jest znalezienie miejsca, gdzie możemy pozostawić pociechę w dobrych rękach wtedy, gdy jesteśmy w pracy – nie jest to jednak proste. Sama jestem matką dwuletniej córeczki, w tym samym czasie jestem zatrudniona na pełny etat – wiele czasu poszukwiałam najlepszej placówki dla mojego dziecka, do momentu aż znalazłam – klub malucha to dokładnie to, czego potrzebowałam. Kluby malucha funkcjonują w głównej mierze przy placówkach przedszkolnych, zapraszając do zabawy i nauki najmniejsze dzieciaki – w wieku od 1 do 3 roku życia, oferując im ciekawe zabawy, budowę relacji z innymi dziećmi, ale także bezpieczeństwo i komfort poza domem. Więcej temat klubów maluchów na stronie WWW: przedszkole-jezyki.pl Zdjęcia zaczerpnięte ze strony www.befunky.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz