poniedziałek, 30 grudnia 2013

Parę słów o wypożyczalniach

Jakiś czas temu przeszłam dość skomplikowaną operację nogi. Jestem dziś właściwie uziemiona. Pomimo że gips już ściągnięty, kończyna wciąż nie jest w pełni sprawna, więc stawanie na niej jest zabronione. Jestem oosobą aktywną i 24-godzinne leżenie w łóżku strasznie mnie drażniło. Chirurg jednak powiedział, że nie wolno mi używać operowanej nogi, dlatego też pomyślałam, że przydałby mi się wózek inwalidzki. Dowiedziałam się, że na jakiś okres czasu można taki wózek wypożyczyć. I to wcale tanio. Super jest to, że możemy wypożyczyć taki wózek na krótki czas, np. jeden dzień, co przyda się osobom, które chcą na przykład pomagać swoim dziadkom i wziąć ich na spacer. Można także wypożyczać tak zwane wózki aktywne, które dają niepełnosprawnym możliwość uprawiać sport. Dużo więcej na temat wypożyczania wózków i łóżek rehabilitacyjnych: PolySystem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz